Sofia Johansson

Alla inlägg under september 2013

Av Sofia - 30 september 2013 21:06

Hej kära blogg
Är så ledsen för att jag inte uppdaterar så ofta.... Ska bli bättre.... Lovar....
Förr kände jag mig lite ensam när det bara bar jag i skolan som bloggade men nu är det några som har börjat blogga så nu tänkte jag att jag ska börja på riktigt....

Just nu lyssnar jag på Oscar Zia på Spotify. Har ni inte lyssnat på honom är det dax att ni gör det för han är sååå jävla (ursäkta svordomen) bäst.
I torsdags var jag och såg Oscar när han uppträdde på Mirum galleria i Norrköping.... Han var sååå bäst ever... Han sjöng tre låtar och signerade efter... Jag fick hans autograf....

Säger bara OMG.... <3 <3 <3 <3
Här kommer lite mer bilder... <3 <3 <3

Jag vet att bilderna inte är världens bästa men de är hyfsat bra iaf....

Han var såå charmig och snäll
Gu, jag hoppas verkligen att han kommer tillbaka snart för jag saknar honom såå mycket

Puss

Presentation


Hej.
Jag är Sofia och den här bloggen kommer att handla om mitt liv och allt som kretsar kring det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

fia-love

Ovido - Quiz & Flashcards