Sofia Johansson

Alla inlägg under november 2013

Av Sofia - 26 november 2013 17:38

Nu har jag tränat i 1,5 - 2 timmar... Känns jättebra men nu är jag genomsvett... ?
Nu ska jag ducha och äta innan jag ska göra läxorna.... Ska bli sååå skönt och bara hoppa in i duchen och svalka av mig lite... Det ska också bli "skönt" att äta för jag är så jäkla hungrig nu... ??

Idag har jag för typ första gången, sedan skolan börja, fått beröm av min syslöjdslärare.... För min entusiasm... Men det kändes bra...
Ett tips är att om du har någon lärare som du inte gillar, ha musik på i hörlurar... Musik som DU gillar. Det gör dig mycket gladare och får dig att prestera bättre...
Jag lyssnar på Oscar Zia

Hoppas det inte blev för tråkigt med allt "snack" om skolan...

Ha det bra

Puss ?

Av Sofia - 18 november 2013 16:55

Jo, som rubriken säger så sitter jag och pysslar. Eller pysslar och pysslar, men iaf....

Jag gör ett fotoalbum till min kompis. hon fyller liksom 15 i helgen så jag tänkte att det skulle vara lite kul. Hoppas bara att hon inte läser det här... ;) 


Sammtidigt som jag håller på men det så lyssnar jag på musik. Jag kommer inte på hur man fixar men Spoyify till bloggen men jag klurar på det.... Om det är någon som vet så får ni gärna komentera eller något...

Jag lyssnar iaf på idol-skivan. Såå ducktiga dom är...


Nu måste jag fortsätta...


Puss

Av Sofia - 8 november 2013 15:55

Äntligen Fredag
Så jäkla skönt att bara vara hemma hela helgen...
Vad ska ni göra ???? Hoppas att ni hittar på något kul....

Jag är väldigt trött idag med... Jag har krupit upp i soffan i min mysiga tröja och bara njuter... Sååå jäkla skönt att få sova länge imorgon....

Puss

Av Sofia - 7 november 2013 20:57

Gu, jag tror jag aldrig varit såhär trött....
Nu har jag krupit ner under täcket och kollar på "Bergs bärbara talkshow"....
Efter fyra dagars prao är jag extremt trött och.... Inte direkt utmattad, med typ.... Jag kan helt klart förstå alla som säger att de är trötta när de jobbat....
Men imorgon är det fredag och det ska bli såå himla skönt... Det är jag värd...

Jo, just det...

Om någon vet vart man kan göra ögonfransförlängning i norrgöping, gärna ganska billigt, så är jag tacksam för svar... Är ganska sugen på att göra det men vet inte vart....

Nu ska jag vila upp mig tills imorgon...

Puss o godnatt

PLL

Av Sofia - 7 november 2013 19:21

HejHej
Har ni tittat på Pretty Little Liars ?
Jag sitter och tittar på ett avsnitt just nu och min enda tanke är att fy faan vad bra det är.... Såå jäkla spännande....

Puss

Av Sofia - 6 november 2013 17:28

Hej kära läsare
Jag funderar på att lägga upp en video när jag sjunger här på bloggen... Ska bara vänta på att min mun blir lite bättre.... Jag har nämligen blåsor i munnen.. Jag vet att det kanske låter lite ekligt men så är det... Ingen är perfekt.. ??
Men jag får se hur det blir med den tanken...

Puss

Presentation


Hej.
Jag är Sofia och den här bloggen kommer att handla om mitt liv och allt som kretsar kring det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

fia-love

Ovido - Quiz & Flashcards