Sofia Johansson

Direktlänk till inlägg 30 januari 2014

Tbx :D

Av Sofia - 30 januari 2014 20:51

Hej bloggisen
Nu är jag tbx. Kändes som jag behövde en paus från allting. Jag har haft lite problem med ett par tjejer i min klass som gjort så att jag inte känt mig så uppe eller vad man ska säga... Det har tagit all min energi och det har fått mig att känna mig dålig. Asså dålig som att jag inte duger som jag är. Men nu ska jag försöka komma igång lite igen.

Vet inte riktigt hur mkt jag har berättat, men vi har nyligen fått en ny kille i klassen och han är hur snäll som helst. Och väldigt söt också ;D
Imorgon har jag muntligt nationelltprov i matte och jag är sååå orolig... Hoppas det går bra. Ska även försöka lura med min kompis till stan och shoppa lite. Har hittat en kjol som jag verkligen vill testa och så vill jag till kimstore. Önska mig lycka till.

Hoppas hi mår bra :D


Här är jag och min kompis Trizze :D Världens bästa <3 :D

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 3 april 2014 08:55


Har studiedag idag men upp tidigt för o gå till tandläkaren. Det som får mig o piggna till idag är dessa: Oscar Zia och The Fooo. Båda släppts skiva igår och de är bara för bra. Ett tips om ni vill lyssna på något. Nu måsta jag dra till t...

Av Sofia - 27 mars 2014 09:59

Smarta lärare man har som berättar att det ska va brandalarm 10:00. Vi bara står här och väntar på att det ska ringa.... ...

Av Sofia - 27 mars 2014 08:44

Hej Bloggisen Har inte uppdaterat så mkt den senaste veckan men jag har varit rejält sjuk sedan tisdag förra veckan (18/3) och går just nu på medicin. Har haft någon form av influensa som har "slagit ut" mina lungor, pga att jag har astma. Så ja...

Av Sofia - 19 mars 2014 20:58

Idag har jag varit hemma från skolan för att jag hade feber. Men nu på eftermiddag/kvällen så var allt bra igen så jag följde med mina föräldrar till Ikea för att kolla på ny säng och ny kudde. Blev ingen säng (...än...) men en ny kudde fick jag ia...

Av Sofia - 17 mars 2014 18:07

Aaaa....   Idag har jag haft ett av de nationela proven i svenska. Det jag hade idag var läsförståelse, vilket är det jag varit mest nervös för. Men det känns ändå som att det gick ganska bra. Men jag var sååå nervös så jag trodde ja skulle skita...

Presentation


Hej.
Jag är Sofia och den här bloggen kommer att handla om mitt liv och allt som kretsar kring det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

fia-love

Skapa flashcards