Sofia Johansson

Direktlänk till inlägg 7 februari 2014

Sjuk

Av Sofia - 7 februari 2014 08:46

Usch... Jag mår inte alls bra. Jag har sååå fruktansvärt ont i magen så jag tror jag ska dö!!!! Mår så fruktansvärt illa och tror jag ska spy.... Inte kul :(
Det bästa mad att vara sjuk är att man får va hemma och sova hela dagen. Hoppas jag blir bättre snabbt. Jag som hade tänkt rensa min klädkammare, så jag kan få lite ordning där inne för nu hittar man typ ingenting. Aja...

Igår hade vi musik och det var så pinsamt, för vi skulle sjunga "Build A Gilr" och det var typ ingen som sjöng... Det var typ jag som satt där och kunde texten utantill. Som tur var det några som nynnade med lite...

Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 3 april 2014 08:55


Har studiedag idag men upp tidigt för o gå till tandläkaren. Det som får mig o piggna till idag är dessa: Oscar Zia och The Fooo. Båda släppts skiva igår och de är bara för bra. Ett tips om ni vill lyssna på något. Nu måsta jag dra till t...

Av Sofia - 27 mars 2014 09:59

Smarta lärare man har som berättar att det ska va brandalarm 10:00. Vi bara står här och väntar på att det ska ringa.... ...

Av Sofia - 27 mars 2014 08:44

Hej Bloggisen Har inte uppdaterat så mkt den senaste veckan men jag har varit rejält sjuk sedan tisdag förra veckan (18/3) och går just nu på medicin. Har haft någon form av influensa som har "slagit ut" mina lungor, pga att jag har astma. Så ja...

Av Sofia - 19 mars 2014 20:58

Idag har jag varit hemma från skolan för att jag hade feber. Men nu på eftermiddag/kvällen så var allt bra igen så jag följde med mina föräldrar till Ikea för att kolla på ny säng och ny kudde. Blev ingen säng (...än...) men en ny kudde fick jag ia...

Av Sofia - 17 mars 2014 18:07

Aaaa....   Idag har jag haft ett av de nationela proven i svenska. Det jag hade idag var läsförståelse, vilket är det jag varit mest nervös för. Men det känns ändå som att det gick ganska bra. Men jag var sååå nervös så jag trodde ja skulle skita...

Presentation


Hej.
Jag är Sofia och den här bloggen kommer att handla om mitt liv och allt som kretsar kring det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

fia-love

Skapa flashcards