Sofia Johansson

Direktlänk till inlägg 15 mars 2014

Fattar Inte Varför...

Av Sofia - 15 mars 2014 15:55

Jag vet att det var ett tag sen...  Men nu är jag här ingen    


Jag har tänkt på en sak...

Varför är det alltid så att killar har något emot killartister/band? Eller är det bara i min värld det är så? Jag tror faktiskt att det är många somm har tänkt den tanken. Eller hur?   

Jag har gått och tänkt på detta ganska länge och kommer aldrig fram till varför det är så. Men jag har kommit på några möjliga anledningar.


1. De är avundssjuka på dem (vilket är förståligt, vem vill inte ha en massa fans som är tokiga i dig och stalkar dig vad du än gör?)   

2. De tycker att de är bra men vill inte verka "töntiga" och då hatar de istället...

3. De tycker helt enkelt att musiken är dåliga och då hatar de på artisten/bandet också.


Jag vet inte hur det är där ni bor men här där jag bor och i min skola så är det mycket med One Direction, Justin Bieber, The Fooo och Oscar Zia. MKest One direction och The Fooo eftersom det är dom som är mest populära här just nu. Det var inte så mkt med Justin tills han togs av polisen och allt som hänt på sistone. Så fort man säger deras namn eller lyssnar på deras musik så får man en massa kommentarer från killarna.

Nu kanske detta låter elakt och överdrivet, men det är så det är och jag stör mig på det. Jag kan inte fatta vad det är som är så svårt att förstå... Om någon gillar dom så låt dem göra det. Jag är en stolt foooer och Zias. Det är ingenting som någon kan ändra på. Så seriöst killar.... Lägg av!


Puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia - 3 april 2014 08:55


Har studiedag idag men upp tidigt för o gå till tandläkaren. Det som får mig o piggna till idag är dessa: Oscar Zia och The Fooo. Båda släppts skiva igår och de är bara för bra. Ett tips om ni vill lyssna på något. Nu måsta jag dra till t...

Av Sofia - 27 mars 2014 09:59

Smarta lärare man har som berättar att det ska va brandalarm 10:00. Vi bara står här och väntar på att det ska ringa.... ...

Av Sofia - 27 mars 2014 08:44

Hej Bloggisen Har inte uppdaterat så mkt den senaste veckan men jag har varit rejält sjuk sedan tisdag förra veckan (18/3) och går just nu på medicin. Har haft någon form av influensa som har "slagit ut" mina lungor, pga att jag har astma. Så ja...

Av Sofia - 19 mars 2014 20:58

Idag har jag varit hemma från skolan för att jag hade feber. Men nu på eftermiddag/kvällen så var allt bra igen så jag följde med mina föräldrar till Ikea för att kolla på ny säng och ny kudde. Blev ingen säng (...än...) men en ny kudde fick jag ia...

Av Sofia - 17 mars 2014 18:07

Aaaa....   Idag har jag haft ett av de nationela proven i svenska. Det jag hade idag var läsförståelse, vilket är det jag varit mest nervös för. Men det känns ändå som att det gick ganska bra. Men jag var sååå nervös så jag trodde ja skulle skita...

Presentation


Hej.
Jag är Sofia och den här bloggen kommer att handla om mitt liv och allt som kretsar kring det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

fia-love

Ovido - Quiz & Flashcards