Sofia Johansson

Alla inlägg den 14 december 2013

Av Sofia - 14 december 2013 16:36

Ber om ursäkt för att jag blev lite irriterad i förra inlägget... Menar inget personligt till någon utan jag blir bara så jäkla irriterad... Det gäller inte bara The Fooo utan andra pojkband och artister också...

Hoppas ingen tar illa upp

Puss <3

Av Sofia - 14 december 2013 16:25

Idag har jag och mamma varit i stan och handlat lite. Det var jättemycket folk och väldigt rörigt men kul ändå... ;)
Jag hittade lite julklappar och lite som jag ska önska mig... Men jag handlade även lite till mig själv :)



Nu lyssnar jag på The Fooo <3 Deras nya jul låt är ju bara för bra <3

De är sååå jäkla talangfulla och folk som säger annat är ju helt borta... Sen att de är sååå söta och sååå charmiga är en annan sak ;)
Blir så trött på folk som inte fattar skillnaden mellan att ha en karriär pga att man är begåvad och att ha en karriär pga att man är söt.... Kom inte och säg att kändisar är fula eller dåliga när du inte är bättre själv.... Känner man mig vet man vad jag menar.

Puss

Presentation


Hej.
Jag är Sofia och den här bloggen kommer att handla om mitt liv och allt som kretsar kring det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< December 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

fia-love

Ovido - Quiz & Flashcards