Sofia Johansson

Alla inlägg den 28 juni 2013

Av Sofia - 28 juni 2013 23:13

Här är bild på de naglar jag gjorde igår....
Det kanske inte syns då väl på bilden men det är var tredje rosa, var tredje blå och var tredje är halva rosa halva blå....
Hoppas att ni gillar de.... Kommentera om ni har någon idé på vad jag kan göra nästa gång.... Ps. är inte så extremt duktig på att måla naglarna....
Puss

Av Sofia - 28 juni 2013 17:14

HejHej bloggen

Idag är det äntligen fredag. Eller äntligen och äntligen. Vill faktiskt inte att deet redan ska vara fredag. För då är det snart dax att åka hem. 


I alla fall. Idag var vi på "Gesundaberget". Vi gick inte upp för hela berget pga att vi mötte några som kom ner och sa att det var huggormar längre upp. Och med tanke på vår lilla hund så gick vi inte längere. 

Det var i alla fall en helt awesome utsikt och det var jättehäfrigt att gå där och titta ner ut över vattnet. Dock var det lite molnigt men det var fint ändå.


         

Får se om jag skriver senare ikväll igen eller m det blir imorgon.

Puss


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej.
Jag är Sofia och den här bloggen kommer att handla om mitt liv och allt som kretsar kring det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

fia-love

Ovido - Quiz & Flashcards