Sofia Johansson

Alla inlägg den 27 augusti 2013

...

Av Sofia - 27 augusti 2013 15:34

Hej alla Blogg-läsare
Just nu vet jag faktiskt inte riktigt vad jag gör... Jag vet det kanske låter lite konstigt men så är det.
I alla fall.
Detta inlägg tänkte jag skulle handla om musik, men jag känner bara att jag måste skriva om skolan...
Jo, jag har börjat nian för ett tag sen. Och jag vet inte igentligen varför, men jag tycker bara att det är så konstigt... Helt plötsligt är man älst på skolan, när det känns som om man nyss började... Det är så mycket som kommer att hända.. Först och främst så har det kommit en massa nya elever som är två år mindre.. Sen så är det nationella prov i vår och jag är redan så nervös, i höst ska vi ut på PRAO i två veckor och jag vet inte vart jag vill va. Vi ska också välja ett gymnasium i vår.. Och en massa saker till..

Iaf.
Nu till musiken...
Jag har redan skrivit det en gång men jag ÄLSKAR verkligen Oscar Zia. Har alltid gjort och kommer alltid att göra!
Men nu har Oscar fått lite konkurans. (Eller inte just nu men i alla fall..)
Konkuransen är "The Fooo"...
Dom söta killarna med de underbara rösterna...
Jag gillar verkligen deras låt "Build a girl". Och "The link up" och "Troublemaker"..

Just det.
Jag försöker skriva en egen låt till "niornas melodifestival" i Norrköping..
Önska mig lycka till.. Sitter liksom fast lite..

Aja,

Puss ?

Presentation


Hej.
Jag är Sofia och den här bloggen kommer att handla om mitt liv och allt som kretsar kring det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

fia-love

Ovido - Quiz & Flashcards