Sofia Johansson

Alla inlägg den 10 februari 2014

Av Sofia - 10 februari 2014 10:04


Fortfarande sjuk. Inte kul. Men men... Vad kan jag göra åt saken? Men det är skönt att bara vara hemma och vila. Min hals tar livet av mig. Gör så ont så jag tror jag dör. Och så messa min kompis med värsta nyheten och jag typ börja skrika. Men eftersom min röst har försvunnit helt nu så lät det mest som... Ja, jag vet inte vad.

Jag har tänkt på en sak. Det är väldigt mycket "hat" mot Daff just nu. Om det är någon som inte vet vem Daff är så är det en i The Fooo's crew. Och visst jag håller med er foooers eftersom jag också är en foooer. Men tänk på stackars Daff. Om ni skriver vad ni tycker och att det är riktat just mot Daff så kanske han börjar må dåligt och slutar med The Fooo. Det är ju faktiskt han som har hjälpt killarna att bli så stora. Och visst jag kan tycka att han borde tänka lite längre och att han kan förstå att alla vill träffa killarna och att det är ok. Men när folk skriver att han ska ta åt sig av det de har skrivit, där drar jag min gräns.... Vissa foooer's borde faktiskt också tänka sig lite för också.
(Gör so alla andra gör.) Detta är bara mina åsikter, men seriöst, vissa borde mogna lite.
Och sen detta tjat om riktiga och oriktiga foooer's. Att vissa inte är riktiga foooer's för att de inte har köpt allt från shoppen, att de inte ska gå på alla konserter osv. Men det handlar inte om det. Jag tycker att det är helt sjukt. Jag är en foooer men jag ska inte på någon konsert för jag bor inte så nära så jag kan inte. Jag har inte allt från shoppen och jag står inte utanför studion varje dag. Men jag älskar deras musik och jg stöttar dom till slutet. Det tycker jag är det viktigaste. Så sluta hacka på varan. Vi är en familj.

Ses :D

Puss

Presentation


Hej.
Jag är Sofia och den här bloggen kommer att handla om mitt liv och allt som kretsar kring det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

fia-love

Ovido - Quiz & Flashcards