Sofia Johansson

Alla inlägg under januari 2014

Av Sofia - 30 januari 2014 20:51

Hej bloggisen
Nu är jag tbx. Kändes som jag behövde en paus från allting. Jag har haft lite problem med ett par tjejer i min klass som gjort så att jag inte känt mig så uppe eller vad man ska säga... Det har tagit all min energi och det har fått mig att känna mig dålig. Asså dålig som att jag inte duger som jag är. Men nu ska jag försöka komma igång lite igen.

Vet inte riktigt hur mkt jag har berättat, men vi har nyligen fått en ny kille i klassen och han är hur snäll som helst. Och väldigt söt också ;D
Imorgon har jag muntligt nationelltprov i matte och jag är sååå orolig... Hoppas det går bra. Ska även försöka lura med min kompis till stan och shoppa lite. Har hittat en kjol som jag verkligen vill testa och så vill jag till kimstore. Önska mig lycka till.

Hoppas hi mår bra :D


Här är jag och min kompis Trizze :D Världens bästa <3 :D

Puss

Av Sofia - 21 januari 2014 22:23

Säger bara God Natt nu för jag måste sova nu.... Har ställt klockan jättetidigt imorgon för att jag ska på prova-på-dag och det jag är mest nervös för är just att jag ska försova mig.... Så jag har ställt 5 larm, då borde jag vakna....

Puss

Av Sofia - 21 januari 2014 10:12

Idag är det studiedag och jag kan bara säga att det är sååå skönt. Vet inte om alla har det men på min skola är det det.

Igår tränade jag och nu har jag sååå not i ben en och lite i mage. Tänkte att jag skulle ut och jogga idag men jag tror inte jag gör det. Tror jag bara tar det lugnt idag. Men det är inget bra på TV:n så jag tror jag sätter på en film eller något. Det kanske kommer en video senare idag när jag sjunger och kanske kompar med gitarr.

Ganska mörk bild men läs iaf...


Det är sååå jobbigt att va kär i en kändis. Tro mig, jag vet. Men man får kämpa på och föra livet framåt.

Puss

Av Sofia - 19 januari 2014 12:34

Känner mig inte så jättebra och jag tror att jag börjar bli sjuk. Men det får jag inte för denna vecka är jätteviktig. Jag ska på två "prova på dagar" inför gymnasiet som jag inte kan missa. Jag kommer få panik.

Iaf. Hoppas ni har något kul planerat. Själv ska jag bara vara hemma. Tur det kanske.

Imorgon är det skola igen och idag kommer söndagsångest. Hittade en bild som peppar lite iaf :D


(Kommentaren)

Puss

Av Sofia - 16 januari 2014 21:12

Igår var jag ju (som ni kanske minns) och handlade. Lovade att jag skulle lägga ut bilder på det jag köpte då här kommer lite bilder. Och förlåt att det kommer lite sent men jag har haft så mycket hela dan så jag har inte hunnit förrän nu.


Smyckeskrin (stängt)


Smyckeskrinet (tomt)


Med lite saker i :D

Även en bild på rosetterna när de sitter i håret.


Hårnålarna lägger jag inte ut någon bild på för jag hoppas att ni vet hur de ser ut....
Kunde tyvärr inte få några bra bilder på tröjorna men den ena är iaf en typ vanlig Basic-tröja, lite mörkgrön/militärgrön. Och den andra är en "blus" som är en mörkturkos nyans, med lite vit spets på och en svart "krage".

Idag har varit en lite konstig dag.
Jag spelade upp för min musiklärare och det gick faktiskt ganska bra. Jag spela lite ur två låtar för att visa fler ackord.
Sen fick vi också reda på att det kommer en ny elev till våran klass och han ska börja imorgon. Får se hur konstig känsla det är i skolan imorgon. Det är typ ingen som känner honom för han är inte härifrån. Han var tydligen från Småland.

Aja
Hörs imorgon :D

Puss

Av Sofia - 15 januari 2014 22:30

Idag efter skolan var jag och mamma och shoppade lite. Eller... Jag shoppade och mamma bara gick med för hon hittade ingenting :D
Jag köpte dessa små söta rosetter från glitter. (Hårklämmor) Bilden gör så att färgen inte blir som irl menmen. Köpte även två toppar, hårnålar (i burk. Glitters "stora" nyhet) och ett mini smyckeskrin. Bilder kommer imorgon eftermiddag.


Imorgon blir det skola som vanligt. Vi har idrott och jag har kommit på att jag inte vet vart mina gympakläder är, så det blir nog kul imorgonbitti. Not. Jag kommer vara jättestressad och så börjar vi tidigare och allt.... Gaah!!! Varför kan jag aldrig ha koll på mina saker????
Efter det har vi musik och det är det bästa ämnet jag vet. Men jag ska spela upp en låt på gitarr för min lärare och jag kan inte riktigt texten. Men yolo liksom :D Nae, men jag tror faktiskt att det löser sig. Kanske får ta en annan låt i värsta fall.

Puss

Av Sofia - 14 januari 2014 22:00

Förlåt för superdålig uppdatering men det kommer ändras. Just nu är jag så jäkla trött så det kommer inte bli så långt inlägg nu.
Vill bara iaf be er om att sprida min blogg. Berätta för vänner, familj och alls ni känner. Dela på Instagram, fb, Twitter, ja överallt. Tycker det är jätte kul att ni läser min blogg men jag skulle sååå gärna vilja ha fler följare. Ni kan såklart prenumerera på min blogg via "blogkeen" (länk finns undre "menyn").

Puss

Mig

Av Sofia - 13 januari 2014 21:04

Tänkte göra 20 saker om mig.

1. Jag heter Sofia Johansson
2. Jag är född 1998
3. Jag bor i en liten by utanför Norrköping
4. Jag går i nian


5. Jag är helt besatt av Oscar Zia


6. Jag har träffat Oscar en gång och då fick jag hanns autograf :D


7. Är även beroende av The Fooo

Presentation


Hej.
Jag är Sofia och den här bloggen kommer att handla om mitt liv och allt som kretsar kring det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

fia-love

Ovido - Quiz & Flashcards