Sofia Johansson

Alla inlägg den 1 januari 2014

Av Sofia - 1 januari 2014 23:10

Idag har jag suttit nerkrupen i soffan inprincip hela dan. Hade inte farmor & farfar kommit hade jag nog haft pyjamas på mig hela dan.... Har inte orkat höra någonting. Det ända jag var ute var när mamma och jag gick med Lasse (vår hund). Fast det har ändå varit ganska mysigt.

Imorgon ska jag komma igång och göra lite saker. Jag har en det jag känner att jag behöver göra.
Jag vill/behöver:
? träna
? se några vänner
? fortsätta göra ordning på mitt rum
? öva på gitarren
Och mer....

Igår SKA jag lyckas med mitt nyårslöfte !!!! Det är att gå mer 10-15 kilo. Så mycket som möjligt tills jag börjar gymnasiet efter sommaren.

Nu ska jag iaf försöka sova. Jag förstår inte. Jag kan aldrig somna på kvällarna nu för tiden. Kan ligga uppe till framåt 1-2. Och sen kan jag inte vakna på morgonen. Och om jag lyckas somna snabbt/tidigt så sover jag så dåligt satt jag ligger vaken halva nätterna.... Iaf.

Puss

Av Sofia - 1 januari 2014 12:52

Gott Nytt År allesamman. Hann inte skriva något igår så det kommer nu istället.
Hoppas alla hade det bra igår. Det hade iaf jag. Och jag hoppas verkligen att 2014 kommer bli det bästa året.
Jag är så fruktansvärt trött idag men det kanske inte är så konstigt ;D

Puss

Presentation


Hej.
Jag är Sofia och den här bloggen kommer att handla om mitt liv och allt som kretsar kring det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Blogkeen

fia-love

Ovido - Quiz & Flashcards